Stanley J5C09 1000 Peak Amp Jump Starter Terbina Dengan Compressor

The Stanley 500 Amp bateri Jump Starter dengan pemampat atau compressor merupakan alat terbaik jumper kereta rosak atau kehabisan bateri tanpa perlu menggunakan kereta lain. Kuasa bateri dibekalkan cukup untuk menghidupkan kereta, lori, motosikal, bot, RV atau traktor. Sistem keselamatan juga sangat baik, alarm atau pengera akan berbunyi sebagai tanda supaya kita perbetulkan jika kita tersalah sambungan wayar sebelum kita menghidupkannya. Stanley 500 Amp bateri Jump Starter dengan pemampat adalah ideal terbaik yang boleh digunakan setiap hari terutamanya semasa kecemasan di tepi jalan.



Stanley Jump Starter Terbina Dengan Compressor


Bayangkan apabila anda kesesuatu tempat atau kerja, setibanya anda dikereta, kereta tidak dapat dihidupkan. Mungkin bateri rosak dan mungkin juga anda terlupa mematikan butang lampu, menyebabkan kuasa bateri habis digunakan tanpa tambahan kuasa. Stanley J5C09 Jumper dibina dengan pemampat 500 Amp / 1000 Peak Amp pasti dapat membantu anda. Bateri sangat penting dalam sesebuah kenderaan, bateri adalah kuasa utama untuk menghidupkan kenderaan.

Bateri mati atau habis dalam berbagai sebab, mungkin disebabkan haba yang melampau dan sejuk, atau lupa tutup lampu. Berita baiknya adalah, anda boleh jumper kereta anda sendiri tanpa bantuan orang atau kenderaan lain. Manakala berita buruknya adalah kebanyakan orang masih menggunakan kaedah lama yang tetap memerlukan bantuan kenderaan lain untuk hidupkan keretanya dengan wayar jumper. Tetapi bagaimana jika tiada kenderaan disitu atau anda tidak kenal sesiapa disitu atau juga anda malu untuk meminta bantuan orang yang anda tidak kenal? Lebih merugikan lagi jika ada yang ingin menolong anda tetapi mengharapkan balasan seperti upah.

Dengan Stanley FATMAX 1000 Peak Amp Jumper, anda tidak perlu bimbang lagi kerana anda sendiri boleh melakukannya tanpa bantuan dari orang lain.  Jimat, sudah tentu kerana anda hanya perlu mengeluarkan modal sekali sahaja tetapi boleh menggunakannya berkali-kali. Stanley J5C09 1000 Peak Amp Jump Starter ialah jumper berkuasa bateri yang kuat dan dengan compressor.

The Stanley FATMAX 1000 Peak Amp Jump Starter alat mudah alih dan senang dibawa kemana-mana dan hanya simpan didalam bonet kereta. The Stanley FATMAX 1000 Peak Amp Jump Starter mempunyai port kuasa USB dan 12 volt DC outlet. Bermakna, apabila anda sedang berada dalam kecemasan lampu mati, telefon anda kehabisan bateri dan anda perlu mengecas telefon, komputer riba, tablet, stanley jumper starter sedia membantu.

Anda hanya perlu masa yang singkat sahaja untuk mengecas kembali stanley jump starter apabila bateri sudah berkurangan sehingga lampu hijau menyala.




Plug DC

Anda juga boleh menggunakan DC port dalam kenderaan anda untuk mengecas Stanley FATMAX 1000 Peak Amp Jump Starter seperti yang ditunjukkan dalam gambar.


Sambungkan wayar stanley jump starter pada bateri kereta anda pada sambungan yang betul dan hidupkan kereta, selesai.


Angin Compressor
Dengan compressor 120 PSI, ia mampu pam angin bukan sahaja tayar kereta anda tetapi peralatan sukan seperti bola dan benda-benda lain yang perlu dipam.



Antara alatan yang boleh di cas menggunakan jumper ini seperti tablet, smartphone, laptop dan pelbagai lagi dan ia mempunyai port usb.




Lampu LED 
Lampu LED juga tersedia kepada anda jika dalam kecemasan yang mana anda memerlukan lampu apabila dalam kegelapan.

Anda boleh mendapatkan Jumper kuasa bateri dengan compressor ini secara online di amazon.com.

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.